RESPECT publiekscampagne succesvol gelanceerd

Gepubliceerd op: 17 mei 2022

Vee&Logistiek Congres ‘Veehouderij en Veehandel in roerige tijden’

Vee&Logistiek Nederland toont respect

DEN HAAG/ALMELO – Vee&Logistiek Nederland heeft 13 mei jl. tijdens het Congres ‘Veehouderij en Veehandel in roerige tijden’ onder grote belangstelling de ‘RESPECT’ publiekscampagne gelanceerd. In een afgeladen Theaterhotel in Almelo vonden Caroline van der Plas (BBB) en Laurens Hoedemaker (COV) een gretig en aandachtig gehoor. Aansluitend werden leden en relaties door Wim Groot Koerkamp (ReMarkAble) geïnformeerd over de kernwaarden van de campagne, waarin respect voor dieren, feiten en (vak)mensen centraal staat.

De ‘RESPECT’ campagne komt naast de website www.respectvee.nl ook tot uitdrukking door een handgebaar, waarin de handen ineen worden geslagen met opgestoken duimen: het ultieme gebaar van verbinding tussen de veelogistieke sector en de consument, gebaseerd op wederzijds respect.

Het ‘RESPECT’ gebaar was aansluitend volop zichtbaar op het congres. Leden van Vee&Logistiek Nederland konden portretteren voor een fotowand, waarop het RESPECT logo en de slogan ‘RESPECT beweegt ons’ waren afgebeeld. De ‘RESPECT’ publiekscampagne wordt via diverse online kanalen uitgerold.

Lees hier het volledige persbericht >>